Een smoothie smaakt op zijn best als u hem direct na het maken opdrinkt. Bewaren in de koelkast kan ook voor een dag. U kunt de smoothie ook invriezen.
U kunt meerdere smoothies bereiden voor de hele week en ze daarna invriezen. Sommige ingevroren smoothies zullen gaan schiften waardoor ze een andere kleur krijgen. er even in te roeren zal uw smoothie weer een gladde structuur geven,vitamines en smaak zullen na het bewaren of vriezen minder zijn .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, je kunt ze invriezen, maar er zijn wel voorwaarden gebonden vooral bij sommige groenten. Hierbij een "mini-invriescursus" en de informatie over "groente invriezen" en die kunnen handig zijn voor jou.

Helaas kan ik je de kwaliteit hiervan niet garanderen, want meteen opdrinken is meestal het beste.