Mag je kokosolie meenemen in het vliegtuig?

Ik ga op vakantie naar turkije en aangezien ik kokosolie veel gebruik ( voor mijn huid etc.) wil ik dit graag meenemen.
Maar vroeg mij af of dit mag en of het wel kan aangezien het daar veel warmer is en het dus vloeibaar word.
Kan het kwaad voor de kwaliteit van de olie de temperatuurverschillen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
Verkopen ze dat daar niet?
Hanbagage of koffer? Denk aan die vloeistofregels

Antwoorden (2)

Voor de olie zelf kan het geen kwaad dat het op een andere temperatuur bewaard wordt. Vanaf 25 graden is het vloeibaar, dus in Turkije ook waarschijnlijk. Let er dus op dat de verpakking niet kan gaan lekken!!!
Na opening moet het koel bewaard worden, dus ik zou sowieso een dichte pot meenemen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik neem het ook elke jaar mee! Wel in de bagage natuurlijk heerlijk die geur echt genieten! is wel verboden om vloeistoffen mee te nemen in de handbage soms is dit tot max. 100ml en dan moet in speciaal zakje