hoe eet je met chinese eetstokjes

ik weet niet hoe je moet eten met chinese eetstokjes help!!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom help?
Dan neem je toch gewoon een vork?;-)

Antwoorden (4)

Tussen je wijs vinger en je duim en de stokjes laat je rusten op je middelvinger dan even oefenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aaaah,wat een schattige baby op dat fotootje.
Ik moest dat gewoon even zeggen!:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je dat is mijn eerste kleindochter
Een beetje lastig uit te leggen met woorden.
Daarom hieronder een filmpje met les (in het Engels)
escape
13 jaar geleden
kijk eens op youtube, met zoekwoord chopsticks, krijg je heel veel instructiefilmpjes:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het niet goed lukt om met stokjes te eten, doen ze ook wel eens bij het uiteinde een elastiekje. Zo blijven de stokjes bij elkaar en kun je makkelijker eten.