Waar kan je vanillesaus kopen?

Ik zou dit graag in mijn koffie willen doen aangezien dit een lekkere smaak geeft aan de koffie , maar waar kan ik het vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij de ikea!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan het ook zelf maken: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R365258/vanillesaus-stap-voor-stap

Antwoorden (2)

Albert Heijn of Aldi. Desnoods internetwinkel in etenswaren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel koffiespeciaalzaken, zoals Simon Levelt, verkopen vanillesiroop van Monin.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of online bestellen.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Douwe Egberts