Op wat voor ondergrond kan ik pizza bakken?

Ik heb een combimagnetron en daar zit geen ovenblad in oid om de bodem op te bakken.
Wat kan ik hier voor alternatief voor gebruiken?
Een bakvorm misschien?

Toegevoegd na 23 minuten:
Of kan ik op een bakpapier bakken en verder geen vorm om de pizza gebruiken? Of gaat hij dan uitzetten naar de zijkant.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
4.2K

Antwoorden (2)

Leg het rooster van je oven in het midden van de oven, daar kan de bevroren pizza op, een verse of ontdooide pizza moet op een bakplaat, ook midden in de oven. Laat de bodem van de oven vrij.

Toegevoegd na 30 minuten:
Als je je pizza op bakpapier legt, dan moet je het bakpapier iets groter houden dan de pizza is, niet omdat de pizza uitzet tijdens het bakken, maar omdat de kaas kan gaan druipen, of er groente vanaf kan vallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bevroren pizza kan zo op het rooster. Een verse pizza leg je op een bakpapiertje. Smakelijk!