Dat is de datum waarop het artikel is verpakt geloof ik. De letter staat voor de dag en het nummer is het weeknummer.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het is idd de verpak datum. Niet de uiterste houdbaarheid datum.
9 jaar geleden
flyingcrow
9 jaar geleden
Dankjewel,maar welke letter staat voor welke dag?
Het is niet de afkorting van de dag.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Volgens mij A Maandag, B Dinsdag, C Woensdag, D Donderdag, E Vrijdag, F Zaterdag, G Zondag. Voor de zekerheid nog even een appje naar mijn man gestuurd, die heeft jaren lang op de groenteafdeling van AH gewerkt. Dus dan weet ik het straks zeker :-)
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ja A = maandag enz enz. Sommige winkels hebben bijvoorbeeld staan: 33 1 ipv 33 A
Dit betekend dan hetzelfde: week 33 maandag.
flyingcrow
9 jaar geleden
Hartstikke bedankt!