Waaom is franse salade zo moeilijk verkrijgbaar?

in iedere supermarkt vind je salades te kust en te keur, maar voor franse salade moet je echt op zoek.

Toegevoegd na 29 minuten:
ik merk dat er verwarring is over de franse salade.
het is geen salade nicoise of zo, maar salade voor op brood of een toastje.
er zit sellerie in, en garnaaltjes.

13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Franse salade?Bedoel je een salade Nicoise?
Rieneke1
13 jaar geleden
nee, zie mijn reactie op het antwoord van platje.

Antwoorden (1)

Is "franse salade" een bekend recept? Zoiets als Cesar salade, Nicoise, en zo? Als ie niet kant en klaar te kkop is maak je het toch zelf? Ingredienten mixen (recepten genoeg op internet) en dat is ook veel verser en gezonder. Dan kan je je meteen verdiepen in Spaanse en Italiaanse (enz.) salades. Alle landen hebben salades waar geen "sla" aan te pas komt. Erg lekker (bijna) allemaal.