Moet je een glas water in 1 keer opdrinken?

Ik moet 2 liter water drinken en heb daar zo'n app voor om me helpen herinneren wanneer ik moet drinken omdat ik te weinig drink anders. Ik krijg om de 2 u een melding om te,drinken. Moet je nu 1 glas water in 1 keer opdrinken? En wanneer is je lichaam gewend aan zoveel vocht want ik moet nogal veel naar de wc. Soms elk half uur.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dit is de WaterHabit app.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke app is dit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
WaterHabit
anneliez
9 jaar geleden
ik vind 2 liter best veel

Het beste antwoord

Nee, natuurlijk niet. Je kunt het gewoon slok(je) voor slok(je) opdrinken. Dat is zelfs beter voor je maag, dan het glas in één keer achterover te slaan. Ze gewoon een glas water naast je neer, en neem elk moment dat je denkt best wel een droge mond te hebben daar een teug(je) van.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je dus een melding krijgt moet je 1 glas opdrinken in de tijd tot je weer een nieuwe melding krijgt. dus als je veel dorst hebt drink je veel en als je minder dorst hebt drink je gewoon wat minder.