Is eten van veel waterijs slecht voor je?

Ik eet heel veel waterijs. Meestal van die lontjes van die oranje, bruine, rode 10 in een pak. Ik kan echt wel een pak dus 10 stuks per dag op of zelfs meer. Per keer eet ik zelfs 3/4. Dus geen softijs.

Bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.9K

Het beste antwoord

Ja, die dingen bevatten enorm veel toegevoegde suikers. Dit zijn snelle koolhydraten en die zijn slecht voor je. Je wordt er dik van en het slecht voor je bloedsuikerspiegel. Een ijsje af en toe mag best, maar jij eet er echt veel te veel..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Van suikers word je niet dik, als je meer eet dan je nodig hebt word je dik.
Ritsuka
9 jaar geleden
http://healthyurbankitchen.com/blog/25-things-you-should-know-about-sugar/

Andere antwoorden (1)

Slecht voor je tanden en ze bevatten verder niet veel stoffen die het lichaam nodig heeft. Ik denk dat je alleen een volledig dieet als gezond of ongezond kunt betitelen en nooit een voedingsmiddel op zich. Dingen eten waar je je lekker bij voelt is ook erg belangrijk.