Wat kun je het beste onderweg eten tijdens een flinke hardloop wedstrijd?

Toegevoegd na 8 minuten:
graag wil ik het onderweg kunnen meenemen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Niks eten tijdens de wedstrijd.
Je moet vanaf 2 uur voor de wedstrijd niets meer eten.
Wel zorgen dat je voldoende vocht inneemt.

Tijdens een marathon wedstrijd kun je je behoefte aan koolhydraten aanvullen door het innemen van de isotone dorstlessers. Deze worden meestal aangeboden bij de drinkposten onderweg. Dat zijn eigenlijk koolhydraten in vloeibare vorm. Je moet proberen per post één bekertje te drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een banaan natuurlijk dat is het beste volgens de deskundige
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, inderdaad. bovenstaande antwoorden zijn het antwoord dat je nodig hebt !

niet eten tijdens sporten. dat is het beste voor je lichaam
(honger? dan een banaan)

een goed alternatief is: isotone dorstlessers, (die evt. zijn aangevuld met minerealen en vitaminen).

je kunt geen beter antwoord krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dextro energie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een lekkere banaan met slagroom. Ik heb altijd een banaan bij me, slagroom is iets lastiger.