ik ben opzoek naar transparante emmertjes waar ongeveer 100 koffie koekjes in passen, wie weet waar ik die kan kopen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Action, xenos?

Antwoorden (2)

Iedere supermarkt verkoopt wel transparante emmertjes met snoep of koek erin. Van die snoepbakken van de Lidl bijvoorbeeld. Daar zit 800 g. snoepgoed in en daar passen vast wel 100 koffiekoekjes in.
Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe groot die koffiekoekjes zijn.

Vaak kun je ook voorverpakte koffiekoekjes kopen en die kun je in elke willekeurige verpakking bewaren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij de action