waar kan je voedsel uitdelen in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
moet je daar geen vergunning voor hebben?
paulus811
9 jaar geleden
Je kunt het overal uitdelen neem ik aan. Of iemand het wil hebben is vraag 2.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
probeer het eens in de bijlmer, de kans dat het is je afhandig word gemaakt voordat je het nog kunt uitdelen is groter.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
ik zou nooit uitgedeeld voedsel aannemen van onbekenden
ook niet als het in de originele, onbeschadigde verpakking wordt aangeboden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat u daar ook niet toe genoodzaakt bent... Als u echt honger hebt, praat u wel anders.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, je hebt er een vergunning voor nodig hebben inderdaad. In het andere geval kun je het aanbieden aan de Voedselbank.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
met een vergunning ben je in ieder geval te achterhalen, mochten er klachten zijn

Het beste antwoord

Je bedoelt dat je zelf wat weg wilt geven? Dat kun je schenken aan de plaatselijke voedselbank. In het Vondelpark zal je trouwens vast ook wel een paar mensen kunnen vinden die geen nee zeggen tegen voedsel, aangezien ik daar regelmatig 'zwervers' tegenkom.