Is er aan halfvolle melk suiker toegevoegd?

Op de verpakking staat bij de ingrediënten alleen halfvolle melk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, als het bij de ingredienten niet staat, is er geen suiker toegevoegd.
Het bevat alleen de natuurlijke melksuikers.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het bevat van zichzelf gemiddeld 4,8 gram suiker per 100 gram: http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=202

Toegevoegd na 13 minuten:
Van die Milk & Fruit dingen is wel suiker aan toegevoegd, of in het geval van Optimel zoetstoffen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Halfvolle melk bevat alleen minder vet dan volle melk. Verder is er niets mee gedaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies Gilles