kan bakker bollebof de rose koeken met chocola ook in het babyblauw maken voor als ik ben bevallen

mijn zoontje is helemaal weg van de rose koeken met de gekleurde chocola erop.nu ben ik zwanger en wil hij ze graag uitdelen als ik ben bevallen.nou ik zijn vraag zijn ze er ook in het blauw,of kunnen ze gemaakt worden want ik vind het niet leuk om rose uit te delen als het een jongetje is geworden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

stuur deze wens in naar paul de leeuw
want er zijn geen blauwe koeken
De kleur blauw voor etenswaar wordt bijna nooit gebruikt

Toegevoegd na 6 minuten:
Sommige diëten gebruiken de kleur blauw om de eetlust te verminderen. Mensen eten minder als ze dezelfde hoeveelheden voorgeschoteld krijgen op een blauw bord.”
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan je het beste aan Bakker Bollebof zelf vragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien er een mailtje/briefje aan wagen?
Wellicht staat er op de verpakking van de koeken een info adres of tel nummer en kan je vragen of zoiets mogelijk is. Of je zou ze misschien zelf over kunnen 'kleuren' met blauwe voedingskleurstof? Geen idee of dat makkelijk zou pakken, maar je zou dat van te voren kunnen proberen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk ook hier eens, dit zou een blauwe variant zijn:
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://farm3.static.flickr.com/2184/2069511154_956c5e3792.jpg&imgrefurl=http://rozekoek.nl/2007/11/&usg=__Nq8xi_T_2SjMZtPqhuyZz_5TPjk=&h=375&w=500&sz=112&hl=nl&start=2&itbs=1&tbnid=Zap6-YsmexbuYM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Droze%2Bkoeken%26hl%3Dnl%26lr%3Dlang_nl%26newwindow%3D1%26tbs%3Disch:1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Informeer eens bij locale warme bakkers of ze niet op bestelling een hoeveelheid van deze koeken voor u willen maken. Blauwe koeken kunnen zeker gemaakt worden. De kleur is geen probleem.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Je kunt zelf koekjes/koeken kopen en van een blauw laagje voorzien. Neem 1 kg. poedersuiker en voeg hier een weinig water aan toe.Vermeng het tot een uitstrijkbare massa en voeg blauwe levensmiddelen kleurstof toe. Het aldus verkregen product op de koeken aanbrengen en je hebt wat je wilt.
Succes.
Kleurstof is verkrijgbaar bij de Fa. Jacob Hooy. Zie link.