Hebben 2 energyshots achter elkaar aan hetzelfde effect als drank?

Als je snel achter elkaar 2 energyshotjes neemt, voel je je dan dronken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (1)

Nee, dan voel je je hyper door alle cafeine, taurine en suiker.
Alcohol maakt je meer loom.
Ritsuka
9 jaar geleden
tinus1969
9 jaar geleden
Aanvulling: alcohol maakt enerzijds loom, maar ontremt tegelijkertijd ook.
Dat is dan ook het gevaar van alcohol, omdat het ontremt, wordt je actiever; er is geen rem meer op acties die anders, eng, beschamend, zinloos of gevaarlijk vindt. Met een slok op durf je dus meer, maar tegelijk kun je minder.
Energydrankjes hebben dat laatste effect veel minder.