Zijn er echt 57 variaties Heinz ketchup?

Het staat op de fles. Ik weet er zelf maar een paar: hot ketchup en gewone ketchup.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

volgens mijn broertje bij Heinz: nee
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik zal eens aan mijn broertje vragen, hij werkt bij Heinz
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In 1892 reist Henry Heinz met de trein naar New York en valt zijn oog op een reclamebord met een advertentie voor schoenen. Schoenen die je maar liefst in 21 stijlen kan kopen. Geïnspireerd door het bord bedenkt Henry in de trein hoeveel varianten hij zelf inmiddels produceert. En hij komt al gauw tot meer dan 57 varianten. En dat getal 57 vindt hij zo ‘magisch’ dat hij het meteen op de verpakking van zijn beroemde Heinz Tomato Ketchup verpakking laat zetten: ‘57 variaties’.

Het antwoord is dus: Nee!

Het waren er in die tijd al meer dan 60! Nu meer dan 5700 varianten in het assortiment.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het schijnt dat er inderdaad heel veel ketchupvarianten zijn: vijgenketchup, kreeftenketchup etc.. Kijk maar op www.Heinz.nl. Of ze ook lekker zijn weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mmmm, kreeftenketchup! Ik ga meteen naar de winkel :-)
Heinz is een sausen specialist.Er is een assortiment van ontelbare soorten sausen van zoet tot pikant.
Maar de vraag gaat over tomatenketchup

Heinz Tomato Ketchup is verkrijgbaar in glazen flessen en transparante plastic knijpflessen, varierend vanaf 300 ml tot 875 ml. Naast de authentieke Tomaten Ketchup zijn er ook nog de varianten Hot en Mexican, en de meest recente producten: Heinz Kids, Curry en Balanz. Kijk voor meer informatie over Heinz Kids, Curry en Balanz op de speciale pagina’s van hun website.

Het gehele assortiment sausen is te bewonderen op onderstaande link.

Groeten.