Wat is lekker en érg ongezond in de snackbar?

Na het lezen van al die "redelijk" gezonde dingen in de snackbar wil ik even weten wat nou echt ongezond is ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Kroketten, frikadellen, berelullen, patatje met, patatje oorlog, patatje satesaus, patatje curry, kaassoufle's, halve hanen, slaatje, bamihap, nasischijf, hamburger broodje halfom, broodje tartaar, braadworst, mexicano, sateetje, kipcorn.
En dan zal ik er nog wel een paar vergeten zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd +1

Andere antwoorden (10)

Eigenlijk alles,vermoed ik zo! Alleen de lucht is wel lekker,maar waarschijnlijk ook niet zo gezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bamihap. Het korstje is superabsorberend en zuigt zich vol met frituurvet/olie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk een berenklauw met pindasaus wel aardig in de richting komt van de meest vette snack!

Toegevoegd na 3 minuten:
berehap-bereklauw per 100 gr. 252 Cal. 9.7eiwit 9.4koolhydraten en 19.5vet
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hete vet drinken is lekker ongezond in een snackbar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga toch echt voor de Goulasch kroket!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is de braadworst, die is zelfs zonder dat hij in het vet heeft gelegen al ranzig vet!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk alles dat gebakken is in vet dat te lang niet verschoond is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het zó verschrikkelijk lekker, dat ik er voor het gemak altijd maar gelijk twéé bestel : kaassoufflé.....Lijkt me zo ongeveer het slechtste, met die vette kaas in een gebakken jasje....Ik haal ze wel eens als ik bloemkool of andijvie eet - yum.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een frikandel speciaal, friet met satésaus, kroket.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien die jongeman die de friet staat te bakken ?
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Boy " Bensdorp , idd lekker !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reeds!!!