waar zijn drinkrietjes van 30 cm. tekoop (flexibele)

Onze gehandicapte zoon gebruikt deze. Eerst waren ze te koop bij de Plus, maar die heeft ze niet meer. Bij de Blokker zijn er soms van 40 cm te koop, maar die zijn weer te lang (moet ik afknippen....)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Bij de Xenos hebben ze ook een heel assortiment aan rietjes.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xenos is een winkel die voor ons nog aardig bereikbaar is, de Action is bij ons in de regio niet vertegenwoordigd dus dat wordt wat moeilijker.

Andere antwoorden (6)

Msschien bij de thuiszorg winkel, ook staan er andere tips in de link, misschien heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blokker verkoopt ze ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een bedrijf gevonden dat zich heeft zich gespecialiseerd in disposables voor de drankensector. Een horecagroothandel Ze bieden een uitgebreid assortiment drinkrietjes etc.

Misschien verkopen ze alleen grote hoeveelheden, dat weet ik niet.
Je zou iemand moeten kennen met een pasje van de Makro of de Sligro of dat soort groothandels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij a.h, ikea, en natuurlijk bij de slirgo en macro, daar heb je wel een pasje voor nodig of een kennis met een pas.... dan kan je meteen een doos kopen en is goedkoper dan elke keer een zakje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de action
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GISTEREN NOG GEKOCHT bij de aktion kostprijs 0.69 er zitten er 100 in