Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat eist burger king of mcdonalds aan de kandidaat die wil solliciteren?

Ik heb bij burger king gesolliciteerd maar nog geen mail ontvangen mijn opleiding is praktijkonderwijs
Gaan ze me aannemen?

Toegevoegd na 5 minuten:
OPLEIDING!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou me kunnen bedenken dat je moet kunnen werken in teamverband. Ook snel werken onder druk. Het kan behoorlijk druk worden bij fast-food restaurants. Ook zijn de bk en Mac vaak tot laat open. Dus misschien is een eis dat je Savonds tot laat kan werken en in het weekend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de leidinggevende functies denk ik aan detailhandel. Iets van hotel school kan je aan denken. Of facilitie management

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat hangt er natuurlijk vanaf om wat voor functie het gaat.
Hier staat bijvoorbeeld iets voor een Fastfood-medewerker (m/v):

Daar staat dit o.a.:

Functie omschrijving:

Je bent als Medewerker Fastfood werkzaam in de keuken, achter de kassa en in de lobby van het restaurant. Je weet van aanpakken, hebt oog voor service en kwaliteit. Werken bij McDonald's is elke dag weer afwisselend omdat jij, samen met het team van collega's ervoor moet zorgen dat de gasten een onvergetelijke restaurantervaring hebben.

Functie eisen:

Je hebt oog voor service en kwaliteit
Je hebt een gastgerichte instelling
Je weet van aanpakken
Je vindt het leuk om in een team te werken
Je bent in staat zelfstandig te werken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing