De truc is dan dat je ze met een plantenspuit/vernevelaar met gewoon water erin een beetje nat maakt, en vervolgens in de oven een poosje verwarmt.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eventueel een paar seconden in de magnetron is ook een optie.
Amadea
10 jaar geleden
Maar dan komt het er heel nauw op aan hoeveel seconden. Als het te lang is zijn de broodjes niet lekker meer.....
teusvh
10 jaar geleden
Wel in een plastic zakje doen in de magnetrom. Probeer eens met 5 seconden maal het aantal broodjes.