kun je macaroni (kaal) mengen met huzarensalade, als maaltijd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan...maar of je het wil...

Ik neem aan dat je met "kaal"bedoelt dat het wel gekookt is? Ja kan wel, of het lekker is,...

Alles kan, als je van vreemde combinaties houdt. Maar ik zou het niet als maaltijd willen hebben. Veel te vet, veel te weinig groente, hoofdzakelijk koolhydraten. Het zal goed vullen, maar of je daar met deze hitte wel behoefte aan hebt?

Het kan prima. Je krijgt dan een pasta/aardappel salade. Wel veel koolhydraten in een maaltijd, maar dat moet je zelf weten. Ik zou het niet aan je gasten voorzetten, tenzij je er andere dingen bij serveert........

Voor eens gemak kan je dit best eens doen, zeker gekoeld en met deze hitte . De macaroni en de huzarenslade zelf zullen niet protesteren denk ik dan maar :) Als je toevallig nog iets als een ui, paprika (alle kleuren) of een prei, potje doperwtjes, dan zou ik deze ook erdoor doen, evt met een extra gekookt eitje en voor alles wat smeuiiger maken dit mengen met tomatenketchup en blikje gepelde tomaten en stukjes. Wel idd een koolhydraat-rijke en voedzame maaltijd, maar zeker met enkele verse en gezondere toevoegingen best smakelijk alsnog lijkt me :)

ja hoor, je kunt dat wel mengen, maar of je het nog met redelijke animo zal opeten ? nee, sommige combinaties zijn niet zo geweldig. wat je beter kunt doen is de huzarensalade zo lekker koel opeten en de macaroni bijvoorbeeld in een soepje gebruiken, later op de avond. beter kun je een andere keer er een koude macaroni salade van maken, zoals hieronder beschreven: (uit onderstaande bron) Ingrediënten voor 4 personen 300 Gr Macaroni 1/2 komkommer 2-3 tomaten 1-2 uien bieslook 200 gr. feta kaas 200 gr. hamblokjes Voor de dressing 4 eetlpl olie 1 eetlpl azijn mosterd (hoeveelheid naar smaak) peper en zout Hulpmiddelen Koekepan, pan, mes, snijplank en een grote salade kom of 2 normale Voorbereiding Snipper de ui maak de dressing aan in een grote kom, waar ook de complete salade in zou kunnen maak blokjes van de tomaat, komkommer, ham en kaas Maak de bieslook klein. Bereidingswijze Kook de macaroni volgens gebruiksaanwijzing en spoel het af onder koud water, zodra klaar. bak de uien ondertussen in een beetje olie, tot ze glazig zijn. Als eerste doe je nu de macaroni in de kom waar de dressing in zit, dit roer je goed door zodat de dressing over alle pasta heen zit. Vervolgens voeg je alle overige ingrediënten toe en roer het geheel door elkaar heen. Als laatste doe je vershoudfolie over de kom en plaats je hem in de koelkast. Serveertips KOUD, maak de salade dus een dag van te voren of `s ochtends, eet smakelijk. Klaar voor vanavond!

Bronnen:
http://www.smulweb.nl/recepten/1390239/Kou...

Ja hoor dat kan heel goed, in Duitsland eten ze heel vaak macaroni salades en daar zit alles in , wat ook erg lekker is is op een pond macaroni ( gekookt en koud ) een bakje kipkerrie salade en wat extra gekookte kipfilet in blokjes of plakjes van de supermarkt , gewoon proberen , smaakt super lekker bij de BBQ maar ook als bijgerecht

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100