Ja, gaat prima! Wel eerst laten ontdooien voordat je het gaat afbakken anders blijft de binnenkant bevroren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja hoor,
Doen wij ook wel eens.
In principe is alles in te vriezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je. Alles is wel overdreven hoor. Natuurlijk is alles in te vriezen, maar of het na ontdooien dan nog lekker is, dat is natuurlijk de vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs de afgebakken broodjes kun je dan weer invriezen.
Ja, reuze handig met een kind met allergie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg uit... Ik heb geen kinderen met allergie en zie dus niet zo hoe dat handig kan zijn met afbakbroodjes in de vriezer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk aan glutenvrij brood wat je dan niet iedere dag hoeft te kopen omdat een heel brood wel erg veel voor een kind is. Ja dat kun je dan prima invriezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een koemelk allergie kind, dit brood is niet altijd verkrijgbaar en voorgebakken broodjes zijn altijd "over datum"als ik ze nodig heb. Nu vries ik ze in en heb ik altijd (stok)brood. Zeker makkelijk als je onevrwachts naar een BBQ moet ofzo. Verder kun je ook de Dageraad van SuperdeBoer voorgebakken kopen, zo'n brood is inderdaad te groot, en bak ik dan in 2 x
Dat kan...ik doe het regelmatig met Shoarmabroodjes.Deze koop je met 6 in een pakje en ik gebruik er meest twee of vier,dan vries ik de rest in....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor Dounje gewoon verpakken in plastic en invriezen. niks mis mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja gewoon doen, ik hou altijd wat over en die gaan hup de vriezer in.
Ik laat ze wel altijd in de koelkast ontdooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan wel, maar is niet lekker en vers meer.