kan ik een tinnen schaal als fruitschaal gebruiken of is er kans dat het fruit de tin aantast?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Ja dat kan, maar wanneer u fruit of andere zure producten in een tinnen (fruit-)schaal legt adviseren wij om een servet of iets dergelijks op de bodem van de schaal te leggen. Het zuur van sommige vruchten kan donkere plekken in het tin geven die u moeilijk kunt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Dit is een letterlijk gekopieerd tekstfragment uit de (gelukkig wel genoemde) bron, zonder enige eigen inbreng.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom moet ik enige inbreng geven, als de bron dit al vermeld?