Genoeg water drinken.
Kruidenthee, allerlei soorten.
Azijn, al dan niet met water.
[ Iedere ochtend een glas lauw water met een scheut azijn of citroensap.]
Augurk (tafelzuur), in zoetzure augurken zit weer iets meer.
Komkommer natuurlijk.
Runderbouillon en kippenbouillon. [ Niet de Cup A Soup. ]
Coca Cola Light. [vind ik echt helpen tegen hongergevoel]
Een Eierkoek kan ook wel.

En verder moet je maar even kijken bij de genoemde links, de calorientellers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Er zijn vrij veel voedingsmiddelen waar nauwelijks calorien inzitten.

zie link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rijstcrackers, bouillon van tuinkruiden, tomaat, groente
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rauwe wortels, ook goed voor je ogen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/wortels-ogen.48738
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat wilde ik ook zeggen. +1
Het is niet lekker maar warm water uit de kraan helpt heel goed tegen het hongergevoel .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me inderdaad, als een kind iets giftigs heeft gegeten, wordt het aangeraden om de kokhalsreflex op te wekken zodat het het weer uitkotst...
Het helpt ook als je stevig bruin brood (volkoren o.i.d.) koopt en dat niet meteen vers eet; je hebt dan minder brood nodig om een voldaan gevoel te krijgen wat ook langer blijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tegen de honger werkt maar 1 ding goed en dat is eten! Het belangrijkste aan een dieet is dat je je geen eten gaat ontzeggen. Je moet je etenswaren aanpassen. Goede en lekkere zaken zijn slaatjes, producten van vitalinea, weightwatchers maaltijden, fruit, groenten en vis. Combineer deze in een maaltijd en je hebt weinig calorieën binnen. Vergeet niet dat je wel je dagelijkse behoefte aan vetten nodig hebt. Een theelepel mag/moet je toch zien aan te komen per dag.