Kan ik Knettergekke Pasta nog kopen?

Vroeger kon je Knettergekke Pasta bij de Albert Heijn kopen, maar nu kan dat niet meer. Is er misschien een andere winkel waar ik dit kan kopen?

Picture for question
4 maanden geleden
3.2K
Amadea
4 maanden geleden
Nee. Het zal niet behoren tot de verantwoorde voedingsmiddelen, die pot suiker met geur-, kleur-, smaak- en andere chemische stofjes erin. Zodra er weer paaseitjes zijn kun je daar tegenwoordig knettervariaties van kopen. Die heb ik een keer per ongeluk gegeten maar vond ze niet lekker. Mogelijk dat gekke pasta liefhebbers die wél lusten.
ronron1212
4 maanden geleden
@Amadea wat heeft dat er mee te maken het staat in de supers vol met on verantwoorde voedingsmiddelen

Geef als eerste antwoord