wat kun je doen als iemand een onweerstaanbare honger heeft ?

de persoon in kwestie eet als onbijt een flinke schaal pap en zeker 6 boterhammen,ook de rest van de dag een behoorlijke eetlust,qua lichaamsbouw zie je het echt niet

Toegevoegd na 24 minuten:
het drinken is op een normaal niveau

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Drinkt hij of zij ook veel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is ook een deel gewenning.
Ritsuka
10 jaar geleden
hoe oud is deze persoon? en wat doet deze persoon per dag? 6 boterhammen is nou niet echt veel hoor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoals je hebt kunnen lezen Ritsuka praten we met de 6 boterhammen en een bord pap(wat zo dik is als cement) alleen over het ontbijt,de rest van de dag is vergelijkbaar,de persoon in kwestie is 19 jaar en sport verder niet
Ritsuka
10 jaar geleden
ik las het als 6 boterhammen op de dag, ik zag de komma niet.
misschien kan deze persoon wat meer eiwitten en vetten eten, nu gaan er vooral veel koolhydraten naar binnen.
en wat is jouw relatie tot deze persoon? wat maakt het uit dat hij/zij zo eet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat mijn relatie is ,is niet relevant
Ritsuka
10 jaar geleden
ik vroeg het mij gewoon af, aangezien deze persoon blijkbaar zelf weet wat hij/zij nodig heeft op een dag.

Antwoorden (2)

Als hij echt niet zwaarlijvig is dan kun je daar weinig aan doen,moet zijn dat zijn metabolisme zo snel werkt.Tussen door veel fruit eten zou wat kunnen helpen.
fremar
10 jaar geleden
als je het aan de bouw niet ziet, dan verbrand jij/hij alles. Als je om de één of andere reden toch een kleiner ontbijt wilt gaan gebruiken zul je de kcal uit andere eetmomenten moeten gaan halen, anders val je af. Maar pap en 6 snee brood lijkt me niet ongezond dus waarom niet gewoon lekker zo laten.