Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Sandwich BTL
Bacon Tomato Lettuce.

En zo nog vele andere combinaties. Ook het broodje gezond wisselt in Nederland afhankelijk van waar je hem haalt. Dus het antwoord moet ik je hierop schuldig blijven. Maar dit is een antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je. +1

Andere antwoorden (6)

Ja dat hebben de engelsen ook.
Ze noemen het een health sandwich
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een heel verrassend antwoord: Dat noemen ze een 'healthy sandwich'. Hij lijkt verdomd veel op ons broodje gezond. Afgekeken, denk ik :)
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor, niet zo verrassend antwoord.
Ik ken de bovengenoemde BLT sandwich. In Engeland heb je ook subways en dergelijke. Daar zou je zo'n broodje kunnen kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hebben ze wel.
Maar net als hier zal ook daar dat broodje gezond niet zo echt gezond zijn.
Tja, het broodje gezond is niet zo goed voor de lijn. Denk maar aan de royale hoeveelheid beleg op dat ene broodje: Ham, kaas en ei, vaak nog saus en een piepklein blaadje sla.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertaalde resultaten voor broodje gezond
- Mijn taal: Nederlands ▼
Taal Vertaalde zoekopdracht
Engels ▼ sandwich
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat er een beetje op lijkt (maar het is meer een hele maaltijd dan een broodje!) is de vertrouwde ploughmans' lunch - al beslist 50 jaar actueel, misschien nog wel véél langer. Op een grote plank krijg je een behoorlijke homp cheddar, soms in twee 'oudheidsgradaties, mango chutney, sla, tomaten,komkommer,bleekselderijstengels, en plakken knapperig brood. En dan smullen maar......
Overigens vindt je dit meer in de pubs 'in the country' dan in een grote stad als Londen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding