Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet je een eetpatroon in elkaar?

Ik wil graag weten hoe ik mijn eetpatroon maak en hoe ik dat vergelijk met iemand anders.
Alvast bedankt.
Vriendelijke Groet: Henk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
635

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een eetpatroon maak je niet, maar dat heb je. Je schrijft op hoe laat en wat je eet en drinkt. Als je dat een paar weken doet, dan kun je zien of de dagen vergelijkbaar zijn en wat er overeenkomt. Zo ontdek je wat jouw eetpatroon is.
Door de kilocalorieën van alles op te zoeken en dat af te zetten tegen de intensiteit jouw activiteiten kun je het vergelijken met een ander.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Je kunt het makkelijkste een account maken op een site als myfitnesspal. Daar kun je alles in vullen wat je eet en drinkt (handigste om ook je porties af te wegen, mensen schatten dit vaak verkeerd in).
Dan kun je je dagboek vergelijken met andere mensen op die site (als ze het eetdagboek openbaar hebben gezet).

Maar je eetpatroon heb je al, hiermee zet je het alleen zwart op wit om na te kunnen lezen.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding