Kun je in de Ommoord (Rotterdam) of omgeving een kapsalon kopen?

Als je kapsalon Ommoord googled krijg je alleen echte kapsalons (waar je je haar kan laten knippen). Maar kun je daar ook een kapsalon kopen (het gerecht met kaas, shoarma, sla en friet)?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.5K
ronron1212
7 jaar geleden
doe eens broodje erbij of shoarma
Amadea
7 jaar geleden
Je kunt een eetgelegenheid niet googelen op een gerecht. Zoek naar snackbar of patatzaak in Ommoord, en je krijgt genoeg adressen en telefoonnummers om even te bellen of zij kapsalon maken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Naast de Patatzaak Hesseplaats zit aan de linkerkant een Turkse bakkerij, die verkopen zowel grote (5 euro) als kleine (3 euro 50) kapsalons.

Antwoorden (1)

Ga je gang, iedere patatzaak in Rotterdam verkoopt een kapsalon :
Patatzaak Hesseplaats
Tagoreplaats 57
3069PB
Rotterdam
telefoonnummer: 06-30134916

Als het daar nou toch niet lukt, lijkt me sterk maar goed, dan kun je nog in Zevenkamp terecht :
Snackkiosk Zevenkamp
Adres: Zevenkampseweg 20, 3068 TV Rotterdam
Telefoon: 010 421 7925

Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het nummer dat je gaf voor Patatzaak Hesseplaats is niet van hen en bij de Snackkiosk Zevenkamp verkopen ze "helaas" geen kapsalons.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Naast de Patatzaak Hesseplaats zit aan de linkerkant een Turkse bakkerij, die verkopen zowel grote (5 euro) als kleine (3 euro 50) kapsalons.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat vervelend.
Het nummer dat ik gaf stond online bij hun gegevens.
Het gaat te ver om een (06-)telefoonnummer te checken.