Kan je drop kopen in Curacao?

We gaan naar Curacao rn we vragen ons af of je daar drop kan kopen, anders nemen we het zelf mee

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ja, in Curacao kun je drop kopen bij A.H. geen probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de winkels waar veel (nederlandse) toeristen komen zal het vast wel aanwezig zijn.Verder weet ik niet of het op Curacau gegeten wordt, maar zoveel ruimte neemt een zak drop niet in. Van de andere kant: geniet ook eens van de plaatselijke snoepjes
anneliez
11 jaar geleden
Moet je even naar 'Suikertuintje' gaan.
Da's een gezellig winkelcentrumpje, waar ook een supermarkt is met veel Albert Heyn producten.
Je kunt daar ook Hollandse drop kopen.
Er zijn ook wel drogisterijen (botica's genoemd) waar je zakjes drop kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je was me net voor;)