ik heb mega veel knoflook op bij me kebab en ga zo uit.

hoe kome ik van die knoflook lucht uit me mond af?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Cryofiel
14 jaar geleden
Tip: verbeter je taalgebruik. Als je spreektaal schrijft in een officiële brief, kom je niet zo serieus over. Concreet: me  -->  mijn, eventueel m'n. 't Is maar een tip... Doe ermee wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heeft pimstyle wat gedronken bij de kebab, hihi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel plezier :-)

Het beste antwoord

Een beetje verse peterselie eten als je dat bij de hand hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar was eigenlijk nog viezer haha

Andere antwoorden (14)

Pepermunt, Kauwgom, of basilicum
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed tandenpoetsen, mondwater erachteraan en daarna flossen.

constant pepermunt bij de hand hebben en extra sterke mint kauwgom. Daarmee moet het wel zo'n beetje lukken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op peterselie kauwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een minuutje kauwen op een paar stukjes verse peterselie en het is voor 80% verdwenen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, 2 andere mensen dachten hetzelfde en typen blijkbaar sneller dan ik :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Van mij een +je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 we kijken niet op een minuutje.
Zo weinig mogelijk uitademen......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scherpe fishermansfriend eten en de ice stimorol kauwgom.
Mondspray wil ook nog wel helpen, maar wel regelmatig sprayen.
Veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik altijd doe,als ik zoiets heb gegeten,is een maggieblokje in mijn mond duwen.Tip uit grootmoeders tijd...het helpt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
yiegh! dat is toch megazout?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jakkes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Getsiebah! Maar 't zal wel helpen... Ik vind 'm origineel dus krijg je 'n pusje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plusje dus hè..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is idd niet lekker,maar wel effectief,en daar gaat het toch om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is waar als het maar werkt, bij deze een +
Smint! Je ziet wel 's van die reclames over Smint dat je ze moet gebruiken na kebab. Ik denk dat deze tip beter is voor een andere keer, want ik denk niet dat je nu nog Smint in huis hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pompstation of avondwinkels misschien wel.
Zoals eerder gezegd, op peterselie kauwen. Als je dat niet in huis hebt, dan goed je tanden poetsen en óók je tong. Het liefst met een tongschraper! Daarna met een mondwater spoelen.

En ach, als je niet van plan bent om te zoenen, zal het reuze meevallen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knobexol, werkt wel iets, maar de knoflook zit al in je lijf dus zal je het best iets blijven ruiken.
Succes vanavond :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
succes en zo min mogelijk door je mond ademen. Veel drinken en fijne avond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rauwe peterselie eten.
Liters bier zuipen.
24 uur in bad liggen
Dit kan je combineren met de kuur van "doemaardrie"
Melk drinken.
Sportlife deep verfrist je adem erg goed.
Gewoon uit de buurt van anderen blijven...
Tandpasta eten helpt.
knoflook is goed. maar als je een culinair inferieure dame probeert te versieren, dan kan ik me voorstellen dat ze er niet van gecharmeerd is....

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha, pimstyle hoeft dan ook niet meer uit te gaan, 24 uur in bad liggen, hoe je er dan uit ziet.....
Melk drinken heb ik ooit gelezen, dat neurtaliseerd de geur.
veel plezier vanavond.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het neutraliseerd ook in je maag, dat doet peterselie en mondwater etc. namelijk niet en daar komt helaas ook altijd nog een hoop "luchtjes "vandaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is dom als je dit doet je weet dat je uit gaat