Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bakjes Griekse yoghurt van Optimel:waar verkopen ze die?

Het is nieuw,maar ik zie het niet in de supermarkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat is toch geen Griekse yoghurt? Die is lekker vol en romig.
0% vet en geen suiker, dat is kunstmatige troep!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat wel een 'ik kies bewust' logo op hoor.
En er is fruit aan toegevoegd geen kunstmatige smaakstoffen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik kies bewust zegt niks, dat staat ook op chips.
Het logo wordt door de fabrikanten zelf toegewezen aan de beste producten binnen een productgroep, waarmee mensen minder vet, suiker of zout binnenkrijgen.
Groen 'ik kies bewust logo' staat op producten van de schijf van vijf, blauw logo kan op vanalles staan. Dit logo zie je alleen op producten van grote bedrijven, want ze moeten betalen voor het logo. Fruit toegevoegd, waarschijnlijk 1%, en optimel bevat altijd sucralose, een kunstmatige zoetstof: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sucralose Lees ook dit eens: https://www.foodwatch.nl/e32905/e34049/e34059
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik heb ze trouwens laatst bij de C1000 gezien, maar ik ben geen fan van Optimel. Ik proef sucralose er in, het heeft een aparte nasmaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het 'ik kies bewust' logo heeft niets te maken met hoe gezond een product is...
Het heeft te maken met hoeveel geld de fabrikant heeft willen neerleggen om dat misleidende logo te mogen voeren..
Tis volksverlakkerij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn wel Optimel producten zonder kunstmatige zoetstof hoor.
Daar maken ze zelfs reclame mee,dat er niks aan toe is gevoegd,ook geen zoetstoffen.
Ik wil gewoon s'avonds zoiets nemen en dat ik me dan niet druk hoef te maken wat er in zit.
Dat is nou eenmaal een probleem dat ik heb en daar kom je niet zo snel vanaf.
Amadea
11 jaar geleden
@Ritsuka: inderdaad, ik proef het ook. Zo'n vieze nasmaak. Na twee keer proberen heb ik de keuze gemaakt nooit meer iets van fOptimel te kopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ik heb het bij verschillende jumbo's al in de schappen zien liggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar ik woon zit niet echt een Jumbo in de buurt,wel 2 Albert Heyns,maar daar heb ik het nog niet gezien.
Nou ja bedankt in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de klantenservice kun je vaak ook vragen of ze het voor je willen bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar als het niet in het assortiment zit heeft dat toch geen zin?
Kan je dat gewoon vragen dus,ik wist niet dat supermarkten een klantenservice hadden waar je zo naar toe kan.
Bij Ah nu een actie, 2 bakken incl tas
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt waar?mooi,dan ga ik weer naar AH
Vorige week had ze het niet.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing