Hoe moet je groene peperbolletjes op water eigenlijk gebruiken ?

heb ze per ongeluk gekocht dacht dat het kappertjes waren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (5)

Gewoon uit het water lepelen, en door bijv. een spaggetti- of macaroni-saus doen - ze zijn knapperig, maar niet zo hard als gewone peperkorrels. Ook door bijv een aardappel-,eier- of macaronisalade zijn ze lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het gebruiken voor pepersaus. Lekker over de varkenshaas b.v.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ze bijvoorbeeld bij salades en roomsaus gebruiken, maar ook in een pittige soep of saus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik ze vaak bij het maken van een sla-dressing. Heerlijk aromatische smaakbommetjes die bij het doorbijten exploderen in je mond...
rose
14 jaar geleden
Maak er een tomatensalsa van. Tomaat in blokjes, lepeltje van die pepertjes, rode ui, knoflook en een flutje tabasco, hmmm!