Waar kan ik goedkoop in nijmegen een waterpijp kopen? onder 18. (17).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat waterpijpen en waterpijptabak onder de tabakswet vallen moet je 16 jaar zijn om het te kunnen kopen, dus dat is geen probleem. Je zou eens online kunnen zoeken, er zijn heel veel websites waar voor weinig geld waterpijpen worden aangeboden en als je het niet thuis wilt laten bezorgen hebben sommige webshops ook nog de optie om het bij een PostNL- of Kiala bezorgpunt af te laten leveren.

Het beste antwoord

Ik zag ze vandaag nog bij de action liggen .Ik weet niet of die bij jullie in de buurt is? Wss kan je nergens onder de 18 zelf een waterpijp kopen maar zul je iemand mee moeten nemen die ouder is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik heb laatst een waterpijp besteld op www.fakherpremium.com

Volgens mij was daar geen leeftijdslimiet aan verbonden.