Hoeveel kcal bevat 100 gram zelfgemaakte popcorn?

Met de popcorn bedoel ik zelfgemaakte popcorn zonder olie in een pan. Bovendien zonder zout en zonder suiker of andere zoetstof

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
27.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
Lekker :)
En popcorn is erg licht he, dus je moet wel veel eten voor die 100 gram

Antwoorden (3)

Rond de 250kcal maar dit is niet precies te zegen omdat iedereen de popcorn toch net weer wat anders maakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
100 gram mais bevat 337 kcal.
Dus als je er in slaagt het te poffen zonder vet, zal het daarbij blijven.
SimonV
10 jaar geleden
376 kcal kan ik vinden (zie bron)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
De vraag is popcorn zonder olie in een pan. Bovendien zonder zout en zonder suiker of andere zoetstof