kan je red label mixen met normale cola? of moet dat per se met coca cola?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een klein beetje verse kokossap, zo uit de noot... Mmm!

Antwoorden (6)

Ik weet niet wat volgens jou het verschil is tussen normale cola en coca cola.

LM Red Label cigarettes is a cigarette brand made by Philip Morris. Die zou ik niet mixen met wat voor cola dan ook.

Maar als je de Johnnie Walker Red Label whisky bedoelt:
Die kun je mixen met alles wat je maar lekker vind.
Van Pepsi cola en Coca cola tot 7-up, of water, of wat dan ook .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat mag niet, en daar moet je ook heel erg me uitkijken.
Dat soort vragen kan je ook maar beter niet in het openbaar stellen...

Als je het in je hoofd haalt om whiskey te mixen met cola van een ander merk dan Coca Cola, dan staat er voor je het weet politie op je stoep -- dit is hoogst illegaal!
Mocht je worden opgepakt voor een misdrijf van deze aard dan kijk je al snel naar een levenslange celstraf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus.............zeg er ook even bij dat dit een geintje is want sommige mensen nemen het anders misschien heel serieus;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL +
Red Label kan je prima mixen. Bij de chiquere soorten (green, blue) is het redelijk zonde/schandalig om uberhaupt aan mixen te denken.
Ook lekker in de zomer: red label met spa rood en ijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is allemaal een kwestie van smaak. veel mensen zullen zeggen whiskey mix je niet.
maar als je mixed maakt het niet uit met welke cola.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk kan dat, mits jij het lekker vindt. Persoonlijk vind ik het zonde om red label te mixen en zou daar een goedkopere whiskey voor nemen. Maar dat is misschien mijn eigen gierigheid.
Mijn zwager bijvoorbeeld drinkt altijd Bacardi Cola. Maar zodra je hem geen echte cola geeft proeft hij het gelijk en vindt hij het niet lekker.

Je kunt het dus rustig doen zolang jij het maar lekker vindt. Maar red label mixen met de hola hola van de Lidle....... zou mij wel iets te ver gaan. Dan moet de cola toch wel wat beter zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cola is cola, elk merk smaakt net even anders, maar kies vooral die welke jij het lekkerste vindt!