Welke supermarkten/winkels verkopen koolhydraat -arme rijstwafels en beschuit?

Dat ik het dus gewoon kan kopen,niet bestellen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rijstwafels zijn al koolhydraat-arm.
Twee beschuiten kan je eten i.p.v. een boterham.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaat wel koolhydraat-arme beschuit hoor,maar die ik zag was alleen te bestellen via internet en per pakjes van 2.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koolhydraat-arme rijstwafels bedoel ik.
Die heb je ook.

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet hebben de meeste Jumbo's een apart schap met speciale producten die afgestemd zijn op allergieën en intolerantie voor bepaalde stoffen. Er staan daar vaak veel variaties rijstwafels tussen dus ik denk dat je daar kunt vinden wat je nodig hebt. Nadeel is dat het assortiment wel per supermarkt kan verschillen, dus zekerheid dat ze het hebben biedt ik je niet. Wat je wel zou kunnen doen als er een Jumbo in de buurt is, maar deze de producten niet heeft, is aanvragen ze te bestellen (is een standaard service van Jumbo, als ze iets niet hebben dat jij wilt hebben, gaan ze het voor je regelen.)