Wat is een substituut voor de sector catering?

Moet je hierbij denken aan de pizzeria, een afhaal Chinees, een snackbar dat soort dingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

CATERING
1) Levering van maaltijden 2) Levering van hapjes 3) Proviandering 4) Verzorging van eten en drinken 5) Voedselverzorging 6) Voedselvoorziening op feesten 7) Verzorging van eten en drank 8) Verzorging van drank en eten .

Catering is een term uit de Engelse taal die wordt gebruikt voor de activiteit van het verzorgen van eten en drinken voor bedrijven (in bedrijfsrestaurants) of evenementen...en tegenwoordig ook voor particulieren, voor een feestje.
Meestal wordt het eten door hierin gespecialiseerde bedrijven ("cateraars") bereid in grootkeukens, al dan niet op een centrale locatie.
Vaak wordt door een cateringbedrijf de hele maaltijdverzorging gedaan, dus ook bestek en servies.
In principe bezorgt de cateraar alles thuis, dus een afhaal........., valt daar niet onder.

Maar het kan dus ook een Chinees zijn. Of een pizzeria. Er zijn ook snackbars die als cateraar een maaltijd met toebehoren thuis bezorgen.