Hoe kan ik snel afvallen (mijn buik weg hebben)?

IK ben 12 jaar en ik wil mijn buikje weg krijgen want nu kan ik niks meer aan. weet iemand hoe ik dat snel kan doen?

(als er geen manier bestaat om het snel te doen is het ook goed. als je maar een idee geeft!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is nog niet goed om heel veel af te vallen maar er zijn wel wat dingen dat je kan doen hoor ;-):

- zoals iemand anders al zij; ZUMBA, dans spring beweeg.. zo verbrand je calorieën :)
- Je moet wel gewoon blijven eten maar je kan snoep bijvoorbeeld vervangen door een appel ;-)
- Een tip: ONTBIJT! als je niet ontbijt kraijg je veel honger in de middag en heb je de neiging om heel veel te eten.
- als je in de vakantie veel tijd hebt, ga dan lekker elke dag bewegen! bijvoorbeeld: skaten, fietsen maar ook touwtjespringen is heel gezond!
- buikspieroefeningen, gewoon 25 per dag, niet te veel en niet te weinig:

( op de foto zie je wat je kan doen qua buikspieroefeningen ) :)

Probeer in ieder geval niet in een keer 3 kilo kwijt te raken maar doe het rustig aan want het is niet super goed voor een 12 jarige :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Koop een corrigerende onderbroek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm geen idee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had niet gezien dat je een jongen was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiermee krijgt hij zijn buikje niet echt weg.
Steenuiltje
12 jaar geleden
Hahaha! 12 jaar en een corrigerende onderbroek ...... pffff
Gezonder eten (geen frisdrank, koek, snoep, chips, etc.) en meer bewegen. Let op: ga niet te weinig eten, diëten is heel ongezond voor iemand van jouw leeftijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je komt waarschijlijk in de puberteit en dat gaat gepaard met een wat hoger vetpercentage.Je kunt je buik wegkrijgen door op dieet te of meer bewegen,maar lijnen in de puberteit is niet goed want als je gaat lijnen krijgt je lichaam niet genoeg voedingsstoffen om te groeien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi DoubleH. Weet je wat echt goed werkt om je buikje weg te krijgen? Zumba dansen. Je kunt er les in gaan volgen bij sportclubs of bij een wijkcentrum maar er staan ook meerdere filmpjes van op You Tube. Elke dag een kwartiertje geeft na een paar weken al resultaat. Ik spreek uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed om te weten: de volgers van zumba lessen zijn voornamelijk ( zeg maar alleen ) vrouwen tussen de 20 en 50
Steenuiltje
12 jaar geleden
Je weet nooit of hij een leuke dame tegenkomt! Jong geleerd oud gedaan :-)
Op dieet gaan is niet nodig op jouw leeftijd. Je groeit nog zodat je vanzelf slanker gaat worden.
Je kan wel proberen om zo gezond mogelijk te eten om te zorgen dat je niet meer in gewicht bijkomt. Dan komt alles in orde.
Wel kan je meer aan lichaamsbeweging gaan doen (weet niet wat je nu doet) Ga regelmatig joggen, voetballen, fietsen of ga naar een sportschool. Je zult snel resultaat zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga sporten en veel bewegen en doe een sport dat je leuk vind en geen junkfood eten en chips eet gezond