Is mijn gerookte zalm filet nog goed? (Zie foto en uitleg)

Ik heb gisteren middag rond 16:00 gerookte zalmfilet bij de winkel gehaald. Maar nu ben ik helemaal vergeten het uit me tas te halen! :( het is dus een nacht on gekoeld geweest. De vis is vacuüm verpakt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Gerookte producten zijn beter geconserveerd dan verse producten. Bovendien is zalm erg vet. Na een nachtje zal het niet bederven zeker niet in een gesloten verpakking.
Ik zou het vandaag opeten. Bovendien is het kamertemperatuur smakelijker dan gekoeld. De kans dat de zalm niet meer goed is ontzettend klein.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK Thanks! Gelukkig maar. Nog een fijne zondag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En neem er een glas witte wijn bij!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je ruikt het vanzelf als het niet meer goed is. Mocht je een kat hebben, katten zijn goede graadmeters als het om vlees en vis gaat. Als m'n kat het niet meer hoeft hoef ik het ook niet :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah balen. Ik heb alleen bier in huis(;