Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg een veel mindere Duc de Coeur dan afgebeeld bij de Lidl, ben ik opgelicht?

Op de afbeelding lijkt het een complete maaltijd maar in het echt is het een koek met aardappels.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
975
fremar
10 jaar geleden
Hoe zou het komen dat die prijzen zo laag zijn bij de Lidl den je ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

op de foto op de verpakking ziet de koek er ook niet echt uit als een complete maaltijd. de ingredienten, die op die foto staan zullen er ook vast allemaal wel in verwerkt zijn.

het is algemeen bekend dat foto's in reclamefolders of op verpakkingen er altijd mooier uitzien dan het echte product. bovendien laat je op de foto een ongebakken koek zien. logisch dat deze er minder smakelijk uit ziet.

van oplichting is naar mijn mening dus zeker geen sprake.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er staat op de verpakking: serveersuggestie. Dat wil zeggen dat het product zonder de er naast gefotografeerde spullen wordt geleverd. Foto's wijken bovendien altijd af.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan overigens niet zien of het er ook in het Nederlands staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weeg je 'koek', als die inderdaad ongeveer 355 gram weegt klopt het precies met de verpakking. Een dr Oetker pizza Ristorante weegt net zo veel en voor veel mensen is dat genoeg als maaltijd. Verder zit er dus aardappel, een beetje spek en kaas in dus je mist sowieso groenten dus een echte volwaardige maaltijd kan ik het niet noemen. Neem er een salade bij en het is goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding