hoe kan ik 2,5 kilo zijn aangekomen in een week vakantie?

Weet jij het antwoord?

/2500

slecht eten eten mischien minder gesport?

Een ander eetpatroon, een ander dagritme. Mogelijk wa meer alcohol en zout eten gehad. Ik denk dat het grootste gdeelte vastgehouden vocht is hoor. Als je nu weer teruggaat naar je normale, gezonde eetpatroon, dan is dit gewicht er zo weer af. 2,5 kilo vet in 1 week is onwaarschijnlijk, vet gaat meestal langzaam, dus ik denk voornamelijk vocht. Dit is er snel bij, en gaat ook snel weer weg.

Het enige waarschlijnlijke antwoord is verbranding die anders dan gemiddeld werkt. Een weekend met een groep vrienden, gezellig weg; mijn ervaringen : vrijdagmorgen [gewogen] tot en met zondagavond [weer gewogen] 6,5 kilo aangekomen. Ik heb gegeten wat de anderen aten en gedronken wat de anderen dronken. Ik heb bos- en strandwandelingen gelopen, we hadden een sportmiddag, we hadden van alles. Leg het mij maar uit, ik weet het niet... Het enige andere wat ik nog kan verzinnen voor jou, is dat je gestopt bent met roken. Ik niet ik rookte nog ook.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100