Nogmaals kleuren .... maar dan met een tint met rood erin .
Groen en rood neutraliseren elkaar .
Als je blond haar donkerder wilt verven kies je altijd een kleur met karakter ( is nr. met .3 of .4 )
Want blond haar is "geel " en donkerblond / bruin enzo bevatten veel blauwtint !
En ....... geel en blauw wordt ......groen !!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je erg blond haar hebt en je wilt het bruin verven moet je het eerst voorpigmenteren ,je hebt nu waarschijnlijk een gewone bruintint gebruikt zonder kleurnuance,kies een tint in dezelfde kleur bijvoorbeeld je bent nu lichtbruin dan kun je er een licht goudbruin overheen doen ,ben je donkerder gekleurd neem dan donkergoubruin,heel mooi zijn de mixing collors van syoss dat zijn allemaal verven met een nuance,zoals je vraag beschreven staat kan ik het ook nog zien als je hebt je haar bruin geverfd en het is nu weer blond maar dan met groene waas,in dat geval kies je voor een goudblond ,let wel op wil je van bruin naar blond dan zul je moeten gaan ontkleuren ,het rood zal dan als laatste verdwijnen en je houdt waarschijnlijk peentjesrood haar over ,het is een enorme aanslag op je haar en dan kun je ervoor kiezen om blonde plukken te laten zetten totdat totdat de donkere verf is uitgegroeid met een kort koppie nog wel te doen maar met lang haar een ramp ,verzorg je haar dan ook goed met maskertjes en gebruik speciale shamppo voor gekleurd haar het liefst zonder syliconen dus een natuurlijk product ,veel plezier met je nieuwe haarkleur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Smeer gewoon tomatenketchup in je haar en laat dat een half uurtje tot een uur intrekken, gegarandeerd dat je groene gloed weg is, klinkt raar, maar werkt echt!

Toegevoegd na 1 uur:
Smeer de ketchup op droog haar, spoel na een half uurtje een plukje uit en bekijk het resultaat, als dat voldoende is dan spoel je je gehele haar uit, is dat nog niet voldoende dan doe je weer ketchup op die pluk en laat je het langer intrekken, totdat het resultaat naar je zin is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Azijn en bier zijn ook zuur, dit geeft ook geen schade aan het haar, maar zorgt ervoor dat het haar mooi gaat glanzen. Tomatenketchup wordt ook aanbevolen door kappers, bij het mislukken van kleuring, die groen haar tot gevolg heeft. Ik adviseer altijd de ketchup op droog haar aan te brengen, er zijn ook kappers die op vochtig op nat haar adviseren. De meeste mensen hebben hier een goed resultaat mee, zonder het haar verdere schade toe te brengen. Ook ik heb deze truc 20 jaar geleden geleerd van mijn lerares op de kappersopleiding.