Als ik nu spaghetti maak met de saus in een bak in de vriezer zet , hoelang blijft het dan goed?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
ja, ik zou ook alleen de saus doen in portieverpakkingen

Het beste antwoord

de saus alleen kan je makkelijk in portie's invriezen en dat kan je 3 maanden bewaren en als je een bakje er uit haal kan je het lekker door laten pruttelen en dan pas de spaghetti kookt heb je toch een lekkere spaghetti, maar samen zou ik het niet invriezen want dan wordt het papperig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Spaghetti met saus is een maand in de vriezer houdbaar.
Het wordt er wel wat wateriger van, en de smaak is ook niet meer optimaal.
Maar het kan wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel voor je reactie :)