Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil tussen McDonalds en Burgerking?

Je ziet ze in byna heel Nederland,maar weet iemand t verschil ertussen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat merk je pas als je friet zonder zout vraagt en cola zonder ijs
daar doen ze bij burger king vaak niet moeilijk over maar bij mcdonalds kan het niet.
Tevens vind je bij mcdonalds er maar weinig sla en tomaten op zitten in vergelijking met de reclame

Ik heb ooit een keer bij burger King Leiden Friet zonder zout besteld.
De medewerkster maakte netjes de bak schoon met keuken papier daarna legde zij nieuw keuken pappier in de bak om daar de friet op te gooien.
Hellaas kwam er een andere medewerkster die gooide er wel zout op. toen ik vertelde dat er zout opzat kreeg netjes een nieuw portie en hoefde niet afterekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je net de verkeerde mc getroffen. Bij mijn mc doen ze het altijd wel keurig: hele frietbak schoonmaken, zodat er geen zout meer inzit, enkele stukken keukenpapier erop, dan de friet erop. Schone schep, zonder zout, pakken en in zakje/doosje. Helemaal geen probleem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja je hebt uitzonderingen er tussen maar die zijn schaars
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als t op service aankomt ben ik het helex met je eens! Betaalde n keer met €100 kreeg alleen kleingeld terug kwam ik in de auto achter. Ze gingen meteen kas tellen,wij kregen 2x iets te drinken en na lang wachten t geld met excuses. Dat zou de mac niet doen. Verder kom ik by alle twee.

Andere antwoorden (4)

Helemaal niks.. alleen hebben ze verschillende gerechten ertussen zitten. Ze hebben allebei plus- en minpunten dus het is voornamelijk een kwestie van smaak. Bijvoorbeeld worden de broodjes van de Burger King vaak droog gevonden en de cola van de Mc Donalds waterig

Toegevoegd na 21 seconden:
[ik ben trouwens een voorstander van de Mc Donalds]
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beefpatties worden in Duitsland vervaardigd( van beide Fastfood-concerns ), Burger King voegt er een E nummer aan toe welke de smaak heeft van BBQ en dus lijkt het of de burgers van Burger King echt 'barbed' zijn. Voor de rest ben ik het met de voorganger eens, smaken verschillen en de één zweert bij Mc Donalds de ander wil alleen maar Burger King.
Ik ben fan van Burger King, maar dat komt door de gefrituurde uienringen :-P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verschil is de Whopper en de Big Mac. Oja, en het is allebei troep eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ene is oneetbaar en de ander smakeloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding