Wat is het verschil tussen McDonalds en Burgerking?

Je ziet ze in byna heel Nederland,maar weet iemand t verschil ertussen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat merk je pas als je friet zonder zout vraagt en cola zonder ijs daar doen ze bij burger king vaak niet moeilijk over maar bij mcdonalds kan het niet. Tevens vind je bij mcdonalds er maar weinig sla en tomaten op zitten in vergelijking met de reclame Ik heb ooit een keer bij burger King Leiden Friet zonder zout besteld. De medewerkster maakte netjes de bak schoon met keuken papier daarna legde zij nieuw keuken pappier in de bak om daar de friet op te gooien. Hellaas kwam er een andere medewerkster die gooide er wel zout op. toen ik vertelde dat er zout opzat kreeg netjes een nieuw portie en hoefde niet afterekenen.

Helemaal niks.. alleen hebben ze verschillende gerechten ertussen zitten. Ze hebben allebei plus- en minpunten dus het is voornamelijk een kwestie van smaak. Bijvoorbeeld worden de broodjes van de Burger King vaak droog gevonden en de cola van de Mc Donalds waterig Toegevoegd na 21 seconden: [ik ben trouwens een voorstander van de Mc Donalds]

De beefpatties worden in Duitsland vervaardigd( van beide Fastfood-concerns ), Burger King voegt er een E nummer aan toe welke de smaak heeft van BBQ en dus lijkt het of de burgers van Burger King echt 'barbed' zijn. Voor de rest ben ik het met de voorganger eens, smaken verschillen en de één zweert bij Mc Donalds de ander wil alleen maar Burger King. Ik ben fan van Burger King, maar dat komt door de gefrituurde uienringen :-P

Het verschil is de Whopper en de Big Mac. Oja, en het is allebei troep eten.

De ene is oneetbaar en de ander smakeloos.

Dat merk je pas als je friet zonder zout vraagt en cola zonder ijs daar doen ze bij burger king vaak niet moeilijk over maar bij mcdonalds kan het niet. Tevens vind je bij mcdonalds er maar weinig sla en tomaten op zitten in vergelijking met de reclame uit mijn reactie merk je dat ik voor Burger King ga Toegevoegd na 4 minuten: ik heb ooit een keer bij burger King Leiden Friet zonder zout besteld. De medewerkster maakte netjes de bak schoon met keuken papier daarna legde zij nieuw keuken pappier in de bak om daar de friet op te gooien. Hellaas kwam er een andere medewerkster die gooide er wel zout op. toen ik het zij dat err zout opzat kreeg netjes een nieuw portie en hoefde niet afterekenen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100