Wat kan ik het beste eten?

Als ik 's avonds thuis kom na het sporten, heb ik nogal honger, mede ook doordat ik 's avonds niet veel warm eet(ja ik weet dat dat niet goed is), maar wat kan ik dan het beste gaan eten, behalve brood aldoor, maar wel iets wat ik ff snel kan maken, dus niet een heel gerecht

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (10)

Dan zou ik voor een bord macaroni gaan.Kan je ook van te voren maken en 's avonds opbakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een lekkere shake drinken?
Melk, fruit, wat eiwitpoeder, beetje honing indien nodig, beetje ijs als je dat lekker vindt, en klaar is kees!
Erg lekker, vult goed en is nog gezond ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roerei, al dan niet met wat brood.

Eerst flink water drinken om je vochtverlies aan te vullen. Dan roerei met wat spekjes en een lekker glas melk erbij.
Cryofiel
14 jaar geleden
Calorierijk voedsel, dat helpt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de dagen dat je wat meer tijd hebt moet je grote porties maken bv pasta, stampotten ofzo. en weer in porties invriezen.
zo kan je smorgens een bakje uit de vriezer halen en heb je het savonds zo warm.
je kan ook krieltjes maken en een salade erbij nemen dat is ook in 5 min klaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
huzarensalade`s en andere soorten die je koud kan eten is ook altijd makkelijk
14 jaar geleden
Mijn advies: Een bakje magere yoghurt (zonder suiker) en een appel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cup a soep is erg lekker en makkelijk en een crackertje er bij,dat is licht verteerbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rijst is zo gekookt, vooral als je ze in builtjes koopt, blikje ragout in een pannetje of de magnetron, lekker samen!
Je hebt ook van die bekers waarvan je de deksel een stukje open moet maken en er heet water bij moet gieten.
Enkele minuutjes wachten en je hebt een heerlijk noodles gerecht. Er staat meestal 'yummi noodles'op en ze zijn in verschillende smaken. Zijn ook een beetje hartig van smaak, maar niet "heet". Een omelet is ook zo klaar,gevuld of zo of op brood. Ook lekker met stukjes zalm erdoor. Allemaal licht verteerbaar!
amc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mint maar. Vergeet Denkbeeld ook niet te minnen!
amc
14 jaar geleden
Er is voor mij geen reden om denkbeeld te minnen. Er is nogal verschil tussen calorieën en koolhydraten,snap je?
Van macaroni heb je `s avonds niet zoveel last als van een calorierijke maaltijd.
Blikje tonijn, magnetronrijst of ovenaardappelen met een blikje groente of gemengde groenten uit de diepvries.

Yoghurt, kaneel en bosvruchten uit de diepvries (AH)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een roerbak ei (of 2 ).
met soepgroenten erdoor of een paprika met wat diepvries doperwtjes

als toetje een eierkoek bestrijken met wat light jam en daar dan wat fruit op doen naar smaak
wat aadbeien of een paar plakjes banaan

of een pakje van die noedelsoep en daar doe je dan als het kookt een rauw ei door en wat diepvries doperwtjes
in 5 min op tafel
heb je geen diepvries dan kan he took uit een potje