Een glaasje melk drinken kan helpen.

Toegevoegd na 57 seconden:
kauwgom of pepermuntjes eten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed je tanden poetsen en tong schrapen. Daarna zou je eens peterselie kunnen proberen, dat blijkt goed te werken. Melk en yoghurt kunnen ook helpen tegen een slechte adem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op een stukje verse peterselie kauwen schijnt ook te helpen.

Toegevoegd na 3 uur:
Halita Spray is ook effectief bij tijdelijke slechte adem na het eten van bijvoorbeeld knoflook en uien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Peterselie en ook kaneelthee helpen de geur van knoflook weg te nemen. Waarschijnlijk helpt het dan ook tegen de uiengeur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Peterselie eten, of, heel onsmakelijk, je tanden een keer niet poetsen. Volgende ochtend is dan smaak en geur verdwenen.