Waar kun je verse boter in grote hoeveelheid kopen?

Ik wil graag verse boter dat van melkkoe wordt gemaakt exporteren naar het buitenland. Wil dus in grote hoeveelheid boter afnemen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Ik denk dat jij dan zelf een grote koeienstal zult moeten aanschaffen, en die boter zelf gaan maken.
Cryofiel
10 jaar geleden
Je zult een exportvergunning moeten hebben om "het" boter te mogen exporteren. Daarnaast moet je aan allerlei voedselveiligheidseisen voldoen, en moet je kunnen bewijzen dat ook jouw onderaannemers (bijvoorbeeld de vervoerders) aan die voedselveiligheidseisen voldoen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rauwe melk..? Van welk dier is dat dan gemaakt behalve van koeien dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat LGA bedoelt dat je van koeien geen boter kunt maken maar wel van de melk van koeien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op die manier, lekker bijdehand

Antwoorden (1)

Bij de Hanos. Hiervoor moet je wel een speciale pas hebben. Misschien kan je die pas van iemand lenen met een eigen bedrijf, of van je werkgever.