Kun je tarwebloem dat houdbaarheidsdatum februari 2011 heeft nog gebruiken?

Ik wil pannenkoeken maken en dit is het enige wat ik in huis heb!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.4K

Antwoorden (6)

Ja hoor, gewoon doen.
eet smakelijk
anneliez
12 jaar geleden
als er geen draden of zichtbare beestjes inzitten: geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak maar gewoon pannenkoeken dat kan echt geen kwaad , eet smakelijk!
12 jaar geleden
Als er geen beestjes in zitten is het oke maar doe voor de zekerheid de meel door een zeef
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zeef je er dan uit?
tarwebloem van febuari is niet meer goed beter nieuwe kopen dat is beter of koop kan en kant klaar pannenkoeken lekker makkelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou het is wel een tijdje geleden dat het februari was dus ik zou het niet doen, je kan beter gewoon nieuwe halen dan dat je drie dagen ziek bent.