Waarom heeft tupperware een opening in de deksel?

Ja beetje domme vraag misschien haha maar heb het gegoogled en kon niks vinden. Heb van die tupperware bakjes van de action gekocht maar in de deksel zit zo dingetje dat ik de deksel dicht kan houden of ik em draaien zodat er een opening in zit, wat voor nut heeft dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Die kunnen gebruikt worden voor in de microgolf en dan moet u dat open zetten om de stoom te laten ontsnappen. Maar die kunnen ook dienen om in te vriezen en dan moet dat gaatje afgesloten zijn om geen vocht te laten opnemen.

Je kan er ook het teveel aan lucht mee verwijderen. Hiermee wil ik niet zeggen vacuum. Bv als je er warm eten in in steekt, dan kan je zo de damp verwijderen. Ook wanneer je het deksel sluit kan je door op het deksel te drukken ucht verwijderen Robby BB

Als je hem gesloten in de magnetron zou zetten ontploft de boel. Daarom is ventilatie nodig. Houd je de doos gesloten, dan is hij ook echt dicht en dan kan ie gewoon in de diepvries! Inderdaad, Tupperware heeft uitgekiende spullen, wees er zuinig op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100